منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
نوبت دهی اینترنتیجراحی زیبایی و ترمیمیدرمان قطعی خونریزی رحمی

مراحل آی وی اف

آی وی اف در اصفهان:

آی وی اف یکی از قطعی ترین و بهترین روشهای کمک باروری در زوجهای نابارور می باشد.تمام مراحل آی ی اف ، توسط پزشکان فوق تخصص نازایی انجام میشود.لازم به ذکر است که قبل ازشروع سیکل درمان ، حضورزوجین در جلسه مشاوره ضرورت دارد و تمام مراحل درمان آی وی اف ، مزایا و عوارض ای وی اف توضیح داده خواهد شد. تمام امکانات درمان نازایی زوجها از جمله IVF و پی جی دی در مراکز ناباروری اصفهان در دسترس می باشد.

مراحل انجام آی وی اف :

مراحل IVF بطور خلاصه به ترتیب زیر می باشد:

1- تحریک تخمکها:

درسیکلهای IVF پس از انجام مشاوره و آزمایشات و بررسی های لازم توسط پزشک فوق تخصص نازایی و آی وی اف ، داروهای محرک تخمدان تجویز می شوند.در روز 3-2 سیکل قاعدگی بعد از انجام سونوگرافی واژینال ، مصرف داروهای تحریک تخمک گذاری که باعث رشد تعداد زیادی فولیکول میشوند، شروع میشود. در طی مدت مصرف دارو لازم است متخصص ناباروری ، چند بار سونوگرافی واژینال جهت بررسی سایز و تعداد فولیکولها انجام دهد. زمانی که فولیکولها به سایز مناسب 18-17 میلی متر رسیدند امپول HCG جهت تحریک تخمک گذاری تزریق میشود.

2- پانکچر:

32-36 ساعت بعد از تزریق HCG ، طی یک بیهوشی مختصر ، عمل تخمک گیری با برداشتن تخمکها از راه واژن و با هدایت سونوگرافی انجام میشوند. تمام مایع داخل فولیکولها که حاوی تخمک هستند با سوزن کشیده شده و تحویل آزمایشگاه میگردد.در موارد نادر، امکان دارد لازم باشد که براي برداشتن تخمك از لاپاراسکوپی استفاده شود.

3- لقاح با اسپرم :

با استفاده از تكنولوژی پیچیده آزمایشگاهی، تخمك به دست آمده از تخمدان زن را با اسپرم با کیفیت که شستشو داده شده ، تلقیح كرده و سپس تخم حاصل در محیط آزمایشگاهی 48 تا 72 ساعت نگهداری شده و رشد داده می شود . در مواردی ممکن است جنین ها داخل دستگاهی به نام Time Laps گذاشته شوند.

4- انتقال جنین به داخل رحم :

پس از اطمینان از نبود اختلالات ژنتیك ، جنین چند روزه در رحم مادر کاشته میشود.انتقال جنین یا کاشت جنین بصورت سرپایی و با استفاده از کاتتر ظریف و مخصوصی تحت گاید سونوگرافی شکمی انجام میشود.

5- فریز جنین :

درصورتی که تعداد جنینها زیاد باشد ، جنین های اضافی در محیطهای مخصوص در آزمایشگاه فریز شده و درموقع مناسب میتوان برای کاشت مجدد جنین از انها استفاده کرد.

بهترین فوق تخصص ای وی اف اصفهان:

دکتر منصوره پژمان منش متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصصی نازایی و آی وی اف ، با ارایه بهترین و مؤثرترین روشهای درمان ناباروری ، از پزشکان برتر ناباروری در اصفهان می باشند.جهت رزرو نوبت به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید.

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :invalid [ 1402-11-10 ]
به خاطر عفوت شدید لوله رحمم را عمل کردم برداشتم ایا میشه ای واف کرد ویه دختر دارم برای تعیین جنسیت

نرکس جلیلوند [ 1401-05-03 ]
وقت بخیرخانمی ۴۲ ساله هستم همسرم ۶۲ساله میخاستم بچه داربشم ایابااین سن میتونیم هرازدواج دوممونه بچه هم داریم

نجمه ح [ 1399-08-12 ]
سلام در کرمان یک بار ای وی اف شدم گفتن تعدادتخمک 3تاهست وضعیف ایا برای باردوم میشود امیدوار بود یانه وبرای پسردارشدن رفتم ودو دختر دارم

ندا دانش [ 1399-08-11 ]
سلام من ۳۵ سالمه و پنج سال ازدواج کردم همسرم ۵۰ سالشه و یک دختر ۱۸ ساله داره و دیابت نوع دوم داره و انسولین استفاده می کنه و مشکلش اینه که اسپرم از طریق ادرار از بدنش دفع میشه می خواستم بپرسم که راه حلی برای بارداری من وجود داره و باید چی کار کنم ؟

اعظم اکبری [ 1399-08-07 ]
سلام ببخشیدهزینه ای وی اف چند؟؟ایااین مراحل دردهم داره؟؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
خونریزی نیمه دوم بارداریخونریزی نیمه دوم بارداری

خونریزی پشت جفت که در اوایل بارداری ایجاد می شود ، ممکن است تا سه ماهه دوم بارداری باقی مانده و باعث خونریزی شود.لکه بینی بعد از ... ادامه مطلب

علایم سرطان تخمدانعلایم سرطان تخمدان

سرطان تخمدان در مراحل اولیه ممکن است بدون علامت باشد و یا علایمی مشابه با دیگر شرایط مانند سندرم پیش از قاعدگی داشته باشد.اولین و مهمترین روش تشخیص ... ادامه مطلب

عوارض ناهنجاری های جفت در بارداریعوارض ناهنجاری های جفت در بارداری

در اوایل بارداری جفت در بسیاری موارد در موقعیت پایین رحم قرار دارد . دراین موارد توصیه می شود جهت پیشگیری از خونریزی سه ماه اول حاملگی ، مادر باردار ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین