منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
جراحی زیبایی و ترمیمیدرمان قطعی خونریزی رحمیفریز تخمک و جنین
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی و ترمیمی / انواع جراحی زیبایی واژن

انواع جراحی زیبایی واژن

دلایل انجام جراحی زیبایی واژن :

امروزه با افزایش اگاهی و تکنیکهای جدید اعمال زیبایی و جراحی ، بانوان عزیز و دختران جوان به فرم بدن و زیبایی ان مخصوصا زیبایی ناحیه تناسلی بسیار اهمیت میدهند. همه خانمها در طول زندگی خود بعلل مختلف از جمله تغییرات هورمونی ، بارداری ، زایمان ، افزایش وزن و...دچار تغییرات ناخواسته در ناحیه تناسلی می شوند و همین امر باعث کاهش اعتماد به نفس ، کاهش عملکرد جنسی و نارضایتی زوجین می شود.اعمال زیبایی واژن در جعت افزایش اعتماد به نفس خانمها مخصوصا در رابطه جنسی بسیار نقش دارد و به همین دلیل بسیاری از بانوان متاهل ، با مراجعه به متخصص و جراح زنان و زیبایی متقاضی انجام جوانسازی واژن هستند.

تیرگی ناحیه تناسلی خانمها :

بعضی از بانوان به دلایل خاصی از جمله زیبایی و یا احساس رضایت از خود ، علاقه مند به تغییر رنگ این ناحیه هستند. بانوانی که دچار تیرگی ناحیه تناسلی هستند با مراجعه به متخصص زنان و زیبایی خواهان راهکارهای رفع تیرگی واژن هستند . با مشاوره با متخصص زیبایی زنان در اصفهان و با استفاده از روشهای نوین جوانسازی واژن و ترکیبی از روشها میتوان به روشن کردن واژن و ناحیه تناسلی کمک کرد.

خشکی واژن :

یکی از علل مراجعه بانوان به متخصص زنان و زایمان ، مشکلات ادراری تناسلی است که با افزایش سن و یا بدنبال زایمان و بارداری ، در طول زندگی برای همه خانمها پیش می آید.در خانمها با افزایش سن ، یائسگی ، زایمان و کاهش هورمون استروژن ، بافت واژن دچار اتروفی ، شلی ، نازکی و خشکی میشود و علایمی ایجاد میکند که زندگی فرد را تحت الشعاع قرار میدهد.این تغییرات باعث دغدغه و ایجاد مشکلاتی نظیر خشکی و سوزش ، شلی واژن ، افتادگی مثانه ، درد هنگام مقاربت ، کاهش میل جنسی ، عفونت های مکرر واژن ، عفونت ادرار و بی اختیاری ادرار مخصوصا در خانمهای یائسه شده و رابطه زناشویی و زندگی فرد را تحت تأثیر قرار میدهد. حتی پوست ناحیه تناسلی خارجی و لابیاها هم دچار چروکیدگی و افتادگی میشود که از نظر زیبایی ممکن است برای فرد دارای اهمیت باشد.

انواع جراحی زیبایی واژن در اصفهان:

جراحی زیبایی واژن به منظور کوچک کردن لابیاها ( لابیا پلاستی ) ، برطرف کردن تیرگی های ناحیه تناسلی ( روشن کردن واژن ) ، رفع خشکی و چروک ناحیه تناسلی ( جوانسازی واژن ) ، برطرف کردن شلی و افتادگی بافت واژن ( تنگ کردن واژن ) ، اصلاح و ترمیم بدشکلی ناحیه تناسلی ( پرینورافی ) ، هودکتومی و...انجام می شود.اما زیبایی ناحیه تناسلی فقط شامل اعمال جراحی نیست. رفع تیرگی ناحیه تناسلی با روشهای روشن سازی مانند کربوکسی تراپی ، لیزر و مزوتراپی ، همچنین رفع اسکار بخیه های زایمانی و نیز لیفت به روشهای مختلف جزو اقدامات جوانسازی و زیبایی واژن محسوب می شوند. همچنین امکان رفع ترکهای شکم و چاقی موضعی در ناحیه شکم و پهلو نیز با انجام اقدامات سرپایی درمطب و کلینیکهای زیبایی اصفهان وجود دارد.

بهترین جراح زیبایی واژن اصفهان:

جراحی زیبایی واژن در اصفهان توسط بهترین متخصصین و جراح زنان و زیبایی اصفهان در مطب ، کلینیک و یا بیمارستان انجام می شود. بسیاری از تکنیکهای جدید را میتوان سرپایی انجام داد اما برخی از جراحی ها به منظور ترمیم و اصلاح دفورمیتی ها باید در بیمارستان انجام شوند. رعایت ظرافت و دقت عمل جراح در عمل زیبایی بسیار اهمیت دارد . لابیاپلاستی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین جراحی زیبایی واژن محسوب می شود . انواع لابیاپلاستی هم بصورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام شده و هم به روش جراحی که تغییرات ظاهری ان پس از عمل ، کاملا مشهود است. در صورتی که شما هم قصد انجام اعمال زیبایی واژن را دارید می توانید با انتخاب یکی از بهترین پزشکان جراح زیبایی زنان در اصفهان ، از نتیجه عمل سود ببرید و تجربه دلنشینی داشته باشید.

کلینیک دکتر منصوره پژمان منش از بهترین متخصصین جراح زنان و زیبایی اصفهان ، پذیرای بانوان گرامی در جهت مشاوره و انجام اقدامات جراحی و سرپایی زیبایی واژن در اصفهان می باشد.جهت رزرو نویت اینترنتی به صفحه اصلی سایت دکتر منصوره پژمان منش مراجعه فرمایید.

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علایم سرطان تخمدانعلایم سرطان تخمدان

سرطان تخمدان در مراحل اولیه ممکن است بدون علامت باشد و یا علایمی مشابه با دیگر شرایط مانند سندرم پیش از قاعدگی داشته باشد.اولین و مهمترین روش تشخیص ... ادامه مطلب

ذخیره سلولهای بند نافذخیره سلولهای بند ناف

اخیرا با گرفتن نمونه خون بند ناف در زمان زایمان و ذخیره این سلولها تا سالها بعد ، راهکارهای جدید درمانی و روزنه های امید در درمان بیماریهای صعب العلاج ... ادامه مطلب

شرایط بارداری در سن بالاشرایط بارداری در سن بالا

بارداری در سن بالا جزو حاملگی های پر خطر محسوب می شود و مراقبت های دوران بارداری باید بصورت ویژه صورت گیرد. در این شرایط، ازمایشات و.... ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین