منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
جراحی زیبایی و ترمیمیدرمان قطعی خونریزی رحمینوبت دهی اینترنتی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان ناباروری
پی آر پی تخمدان

جوانسازی تخمدان مخصوصا در خانمهای جوانی که در آستانه نارسایی تخمدان قرار داشته و دچار بی نظمی و یا قطع سیکل قاعدگی شده اند

روشهای کمک باروری

پزشک فوق تخصص ناباروری از روشهای کمک باروری ( ART ) مانند آی یو آی ، آی وی اف و میکرواینجکشن در زوجهایی استفاده می کند که با دارو به تنهایی صاحب فرزند نشده اند.

داروهای نازایی و سرطان

بیماری سرطان در بین زنان نابارور بیش از سایر خانم ها خودنمائی می کند. به همین دلیل، افراد نابارور باید بدانند که آیا استفاده از روشهای درمان ناباروری ، باعث بروز سرطان در بدن آنها خواهد شد یا نه ؟

تحریک بیش از حد تخمدان ( OHSS )

علایم تحریک بیش از حد تخمدان در طیفی گسترده از خفیف تا شدید بروز میکند و در موارد شدید ، این عارضه میتواند بسیار خطرناک و تهدید کننده جان فرد باشد.

عوارض داروهای نازایی

بیماران باید درانجام توصیه پزشک فوق تخصص آی وی اف ، مبنی بر زمان و نحوه تزریق امپولها نهایت دقت را داشته باشند چرا که هر گونه اشتباه در مصرف باعث عدم گرفتن نتایج مطلوب میشود.

داروهای نازایی-بخش دوم

هدف از تجویز این داروها تولید تعداد زیادی فولیکول و افزایش شانس باروری می باشد . تشخیص و تعیین موارد استفاده و دوز مصرفی و نظارت بر رشد فولیکولها توسط پزشک فوق تخصص ناباروری صورت میگیرد.

اثرات درمانی مت فورمین

مت فورمین در صورتی که همراه با رعایت رژیم غذایی و تحرک ، مصرف شود باعث کاهش وزن هم میگردد که خود در بهبود مشکل نازایی بسیار مؤثر است.

عوارض مت فورمین

عارضه گوارشی مت فورمین شایعترین علت عدم مصرف این داروست اما در صورتی که طبق نحوه مصرف توضیح داده شده ، استفاده شود عارضه گوارشی آن کم خواهد بود.

داروهای نازایی - بخش اول

کلومیفن برای تحریک تخمک گذاری درمواردی که اختلال تخمک گذاری علت ناباروری است به تنهایی و یا به صورت ترکیبی با هورمونهای محرک فولیکول همراه با آی یو آی تجویز می گردد.

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین