منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
فریز تخمک و جنیننوبت دهی اینترنتیجراحی زیبایی و ترمیمی

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی در اصفهان :

لابیاپلاستی یکی از انواع جراحی زیبایی زنان است که توسط متخصص و جراح زنان و زیبایی انجام میشود. با عمل لابیاپلاستی ، شکل ظاهری لبه های داخلی واژن ( لابیای مینور) بهبود می یابد. اکثر خانمهایی که متقاضی عمل لابیاپلاستی هستند ، تمایل به کاهش اندازه و یا طول لبه داخلی واژن خود دارند. عمل لابیاپلاستی باعث کوچک شدن لبه های واژن و متقارن شدن لابیاها در ناحیه تناسلی زنان می شود. ورم و بزرگی لابیاها ، می تواند جدای از موضوع زیبایی ، درفعالیتهای روزانه بانوان هم ایجاد آزار و ناراحتی کند. اگرچه تابحال از نظر پزشکی، اندازه طبیعی برای لابیای مینور تعریف نشده است، اما حالت ایده آل زیبایی برای بیشتر زنان حالتی است که لبه داخلی واژن از لبه بیرونی آن بیرون نزند.بسیاری از بانوان دراصفهان ، با مراجعه به بهترین پزشکان جراح زیبایی زنان اصفهان ، خواهان انجام اعمال زیبایی واژن و مخصوصا لابیاپلاستی هستند.

دلایل انجام لابیاپلاستی :

لابیاهای بزرگ و نامتقارن علاوه بر کاهش اعتماد به نفس خانمها ، باعث ایجاد عوارض و ناراحتی میشود که لابیا پلاستی به رفع این مشکلات کمک میکند. بنابراین علی رغم اینکه لابیاپلاستی بعنوان جراحی زیبایی واژن در خانمها شناخته شده ولی هم جنبه درمانی دارد وهم جنبه زیبایی. دلایل اصلی که خانمها به انجام عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی اقدام می کنند عبارتند از:

عمل لابیاپلاستی:

لابیاپلاستی یکی از بهترین ، رایجترین و پرطرفدارترین روشهای جراحی زیبایی واژن می باشد. لابیاپلاستی جزو جراحی های ایمن و بی خطر دسته بندی شده است. لابیاپلاستی بصورت سرپایی و با بیحسی موضعی انجام میشود و اگر توسط جراح زنان و زیبایی ماهر در کلینیک یا مطب معتبر انجام شود، کاملا بی خطر خواهد بود و تجربه شیرینی را برای شما رقم خواهد زد. در صورتی که قرار باشد جراح زیبایی زنان، عمل لابیاپلاستی را همزمان با سایر اعمال جراحی زیبایی مانند تنگ کردن واژن و یا پرینورافی انجام دهد ، این کار بایستی در اتاق عمل انجام شود. لابیاها باید به اندازه کوچک شوند و فردی که جراحی ترمیم و زیبا سازی ناحیه تناسلی را انجام میدهد ( جراح زیبایی زنان ) ، بایستی دقت و ظرافت کافی در عمل جراحی داشته باشد .عمل لابیاپلاستی کاملا بدون عارضه بوده و به اعصاب ناحیه تناسلی آسیب نمی رساند و بنابراین باعث کاهش میل جنسی ، اختلال در ارگاسم و دیگر مشکلات جنسی نخواهد شد. هودکتومی در صورت نیاز می تواند همزمان با لابیا پلاستی بصورت سرپایی انجام شود.

فواید لابیاپلاستی :

لابیا پلاستی با افزایش اعتماد به نفس بانوان ، موجب بهبود کیفیت روابط جنسی و افزایش احساس رضایت مندی زوجین می شود. اکثرزنان پس ازجراحی لابیا پلاستی ، بهبود ارگاسم در روابط جنسی را تجربه میکنند.. در اصل همین موضوع بهبود روابط جنسی یکی از اصلی ترین دلایل گرایش خانمهای متاهل به عمل های زیبایی واژن می باشد.با انجام عمل لابیاپلاستی ، تیرگی لابیا هم برطرف می شود.

آیا لابیاپلاستی عوارض دارد؟

لابیاپلاستی عارضه خاصی ندارد و انجام آن به علت اینکه که تحت بی حسی موضعی انجام میشود کاملا بدون درد است.اما ممکن است برخی بانوان به مدت 3-1 روز دچار درد سوزشی در ناحیه تناسلی شوند .همچنین به دلیل انجام عمل ، تورم ناحیه تناسلی تا 3-2 هفته طبیعی بوده و جای نگرانی نیست. اگر بهداشت و مراقبتهای لازم انجام شود باز شدن محل بخیه ها بندرت اتفاق می افتد.

کلینیک فوق تخصصی دکتر منصوره پژمان منش ، فوق تخصص نازایی و جراح زیبایی زنان دراصفهان ، اماده ارایه بهترین خدمات در زمینه جوانسازی بانوان ، انواع جراحی های زیبایی و ترمیمی زنان ، لابیا پلاستی و جوانسازی واژن به بانوان عزیز اصفهان می باشد. شما عزیزان می توانید جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
03136206186
09383657786

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ن ا [ 1399-03-12 ]
سلام خانم دکتر جان . از عمل لابیاپلاستی خیلی راضی بودم و تیرگی هم برطرف شد.بازم ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تنگ کردن واژنتنگ کردن واژن

انواع جراحی هایی که توسط جراح زنان و زیبایی بر روی پرینه و واژن انجام می شود همیشه جنبه زیبایی ندارند و بعضی از انها جنبه درمانی دارند. ... ادامه مطلب

شرایط بارداری در سن بالاشرایط بارداری در سن بالا

بارداری در سن بالا جزو حاملگی های پر خطر محسوب می شود و مراقبت های دوران بارداری باید بصورت ویژه صورت گیرد. در این شرایط، ازمایشات و.... ... ادامه مطلب

بایدها و نبایدهای کاشت جنینبایدها و نبایدهای کاشت جنین

بعد از انتقال جنین به داخل رحم ، ممکن است فرد با لکه بینی و یا خروج چند قطره خون از واژن مواجه شود. لکه بینی بعد از کاشت جنین چند علت دارد ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین