منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
درمان قطعی خونریزی رحمیجراحی زیبایی و ترمیمینوبت دهی اینترنتی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی و ترمیمی / مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی

مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی

اقدامات لازم بعد از لابیاپلاستی :

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم لابیاپلاستی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین انواع جراحی زیبایی واژن می باشد .لابیاپلاستی یک جراحی کوچک و بدون عارضه است که توسط بهترین متخصص و جراح زیبایی زنان ، بطور سرپایی در مطب و کلینیک و یا در اتاق عمل انجام میشود. در هر صورت با توجه به کوچک بودن ناحیه عمل ، بجز مراقبتهایی که باید به توصیه پزشک جراح زیبایی انجام دهید اقدام خاصی لازم نیست و بهبودی پس از انجام جراحی لابیاپلاستی نسبتا سریع است. توجه کنید که توصیه ها و روند بهبودی لابیاپلاستی ، از فردی تا فرد دیگر متفاوت است. توصیه های زیربطورعموم برای اکثر بانوان قابل اجرا هستند اما بایستی حتما با پزشک جراح زیبایی خود در تماس باشید و بر اساس صلاحدید او فعالیت های مختلف را از سر بگیرید.انجام مراقبتها و رعایت توصیه های بعد از لابیاپلاستی به روند ترمیم و بهبودی سریعتر وحصول بهترین نتیجه کمک خواهد کرد.

مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی :

مراقبت های بهداشتی بعد از لابیا پلاستی و هودکتومی بسیار اهمیت دارند چرا که در صورت عدم رعایت ، ممکن است بخیه ها خوب جوش نخورند.

بهترین سن انجام لابیاپلاستی:

عمل لابیا پلاستی را می توان برای دختران بالای 20 سال تا خانمهای 55 ساله بدون هیچ مشکلی انجام داد. منتهی در دوران یائسگی و سنین بالای 55 سال، بدن در ترمیم خود و بهبود بخیه ها معمولا سرعت کافی را ندارد و به همین دلیل توصیه می کنیم خانمهایی که قصد انجام عمل زیبایی واژن را در سنین بالای 55 سال دارند حتما با پزشک جراح زنان و زیبایی مشورت کنند.
در مورد لابیاپلاستی درسنین زیر 20 سال ، احتمال کامل نشدن رشد جنسی دختر وجود دارد. این نکته حائز اهمیت است که بلوغ جنسی با رشد لابیاها همراه است. به همین دلیل به دختران زیر این سن پیشنهاد می شود تا رسیدن به سن 20 سالگی از انجام لابیاپلاستی خودداری کنند. در ضمن لابیا پلاستی به پرده بکارت آسیبی نمی زند و دختران مجرد می توانند با آسودگی خاطر این عمل را انجام دهند.

لابیاپلاستی پس از زایمان:

در هنگام زایمان ، میزان خونریزی در قسمت واژن زیاد است وبه علت تورم و پرخونی ناحیه تناسلی ، مجاز به انجام هیچ عمل جراحی دیگر و حتی جراحی زیبایی واژن نیستیم. به همین دلیل انجام عمل لابیاپلاستی را باید به وقت دیگری موکول کرد.
همچنین در دوران بارداری میزان هورمونهای زنانه در بدن مادران بالاست که موجب متورم شدن واژن، تغییر شکل ظاهری ناحیه تناسلی و تیرگی ناحیه تناسلی می شود. توصیه میکنیم عمل لابیا پلاستی را به چهار ماه بعد از زایمان موکول کنید که فرم این ناحیه به حالت طبیعی برگشته باشد.
در بخش بعد به مهمترین سؤالات شما در مورد لابیاپلاستی پاسخ خواهیم داد.

دکتر منصوره پژمان منش فوق تخصص نازایی و جراح زیبایی زنان در اصفهان از برترین پزشکان جراح زیبایی واژن در اصفهان می باشند . شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره جوانسازی واژن و دیگر جراح های زیبایی و ترمیمی بانوان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
03136206186
09383657786

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :طاهره عمادی [ 1402-09-08 ]
لابیاپلاستی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض آبله مرغان در بارداریعوارض آبله مرغان در بارداری

ابتلا مادر باردار به ابله مرغان در تمام موارد باعث ابتلا جنین نمی شود و احتمال درگیری جنین بستگی به سن حاملگی مادر در زمان تماس با ابله مرغان دارد. ... ادامه مطلب

بایدها و نبایدهای کاشت جنینبایدها و نبایدهای کاشت جنین

بعد از انتقال جنین به داخل رحم ، ممکن است فرد با لکه بینی و یا خروج چند قطره خون از واژن مواجه شود. لکه بینی بعد از کاشت جنین چند علت دارد ... ادامه مطلب

عوارض ناهنجاری های جفت در بارداریعوارض ناهنجاری های جفت در بارداری

در اوایل بارداری جفت در بسیاری موارد در موقعیت پایین رحم قرار دارد . دراین موارد توصیه می شود جهت پیشگیری از خونریزی سه ماه اول حاملگی ، مادر باردار ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین