منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
جراحی زیبایی و ترمیمیدرمان قطعی خونریزی رحمینوبت دهی اینترنتی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بارداری / زایمان طبیعی بدون درد

زایمان طبیعی بدون درد

زایمان طبیعی :

زایمان یک تجربۀ زیباست ، اما به دلیل داشتن درد و ناراحتی زیاد ، اغلب موجب بروز اضطراب و ترس از زایمان در مادران می‌شود. همه خانمهای باردار از همان ابتدای بارداری و حتی قبل از آن به روش زایمان فکر میکنند. زایمان طبیعی بعلت اینکه در مراحلی با درد همراه است باعث ایجاد استرس و دغدغه خاطر در مادران باردار در طول مدت بارداری می شود .

زایمان طبیعی بدون درد :

اکثر خانمها براین تصور هستند که تحمل درد زایمان را ندارند و زایمان طبیعی امری است که از عهده انها خارج است.اما امروزه با پیشرفت علم و استفاده از روشهای زایمان بی درد ، از دغدغه خاطر و نگرانی خانمهای باردار کاسته شده ، بطوریکه تعداد قابل توجهی از مادران باردار با مشاوره با متخصص زنان و زایمان خود و کسب اطلاعات و اگاهی کافی خواهان انجام زایمان طبیعی بدون درد هستند. ترویج زایمان طبیعی بدون درد مي تواند نقطه امیدی در افزایش زایمان طبیعی و کاستن از درخواست سزارین توسط مادران باردار باشد.

آیا زایمان طبیعی بی درد بر روند زایمان تاثیر دارد؟

فرضیه های مطرح شده در زمینه احتمال افزایش سزارین با استفاده از روش هاي زایمان بی درد ( به خصوص در مورد روش هاي بي حسي نخاعي مانند اپیدورال و اسپاينال ) ، باعث عدم تمايل برخي خانم هاي باردار براي استفاده از روش هاي زايمان طبيعي بدون درد مي باشد . مشاوره و راهنمایی بهترین متخصص زنان و زایمان و اطلاع صحيح از عدم ارتباط بين اين دو مقوله ، می تواند باعث برطرف شدن نگراني ها مي شود. حقیقت این است که استفاده از زایمان طبیعی بدون درد با استفاده از برخی روشها ممکن است کمی روند زایمان را کند تر کند . در صورت استفاده به موقع از این روشها ، روش زایمان بی درد میتواند در ایجاد همکاری متقابل بین پزشک و مادر باردار بسیار کمک کننده باشد.

بهترین روش زایمان بدون درد :

بطور کلی انجام زایمان بدون درد به دو روش دارویی و غیر دارویی امکان پذیر است.
انواع روشهای زایمان بی درد در کلاسهای اموزش زایمان در طول مدت بارداری به مادران اموزش داده خواهد شد. مادران باردار می توانند با متخصص زنان و زایمان خود مشورت کرده و در مورد بهترین روش زایمان بدون درد ، جهت کاهش درد زایمان طبیعی تصمیم بگیرند.در مورد انواع روشهای زایمان طبیعی بدون درد در مقاله جداگانه مفصل توضیح داده خواهد شد. شما مادر باردار عزیزاگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین روش زایمان طبیعی بدون درد داشته باشید می توانید به بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان مراجعه کنید.

زایمان طبیعی بی درد در اصفهان :

خوشبختانه این نوید را باید به همشهریان عزیز اصفهان بدهیم که در بیشتر بیمارستان ها از جمله بیمارستان میلاد اصفهان ، امکان استفاده از بهترین روشهای زایمان بدون درد تحت نظر بهترین متخصص زنان و زایمان و بیهوشی وجود دارد.

بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان:

انتخاب بهترین متخصص زنان در اصفهان یکی از دغدغه های اصلی مادران باردار است چرا که میخواهند حامی مطمئنی برای دوران بارداری داشته باشند و در اخر هم زایمان ایمن و راحتی را تجربه کنند. بهترین متخصص زنان و زایمان وقت کافی برای کمک و راهنمایی شما در نظر میگیرد و در بهترین بیمارستان اصفهان با امکانات و تجهیزات کافی ، زایمان شما را انجام خواهد داد.دکتر منصوره پژمان منش یکی از بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان اصفهان می باشند که در بیمارستان میلاد اصفهان مشغول فعالیت می باشند . شما عزیزان می توانید جهت هماهنگی با شماره زیر در تماس باشید:
03136206186 09383657786

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تنگ کردن واژنتنگ کردن واژن

انواع جراحی هایی که توسط جراح زنان و زیبایی بر روی پرینه و واژن انجام می شود همیشه جنبه زیبایی ندارند و بعضی از انها جنبه درمانی دارند. ... ادامه مطلب

عوارض ناهنجاری های جفت در بارداریعوارض ناهنجاری های جفت در بارداری

در اوایل بارداری جفت در بسیاری موارد در موقعیت پایین رحم قرار دارد . دراین موارد توصیه می شود جهت پیشگیری از خونریزی سه ماه اول حاملگی ، مادر باردار ... ادامه مطلب

عوارض آبله مرغان در بارداریعوارض آبله مرغان در بارداری

ابتلا مادر باردار به ابله مرغان در تمام موارد باعث ابتلا جنین نمی شود و احتمال درگیری جنین بستگی به سن حاملگی مادر در زمان تماس با ابله مرغان دارد. ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین