منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
جراحی زیبایی و ترمیمیدرمان قطعی خونریزی رحمینوبت دهی اینترنتی

روشهای لابیاپلاستی

تکنیک های لابیاپلاستی :

لابیاپلاستی یکی از رایجترین و پرطرفدارترین اعمال جراحی زیبایی واژن در بانوان و دختران جوان می باشد که بطور سرپایی هم انجام می شود. با عمل لابیاپلاستی ، جراح زیبایی زنان به شما کمک میکند تا علاوه بر جنبه زیبایی و ظاهری لابیاپلاستی مانند کوچک شدن لابیا ها و رفع تیرگی و بافت اضافه لابیا ، از مزایای درمانی آن مانند کاهش عفونت واژن و بهبود روابط جنسی هم بهره مند شوید. لابیاپلاستی به چند روش انجام می شود .

روشهای لابیاپلاستی :

لابیاپلاستی هم به روش جراحی ( برش و بخیه با تیغ جراحی ) و هم توسط لیزر ( برش با لیزر ) انجام می شود و هر دو روش بصورت سرپایی و با بی حسی موضعی قابل انجام است.اما در مورد اینکه کدام روش بهتر است بایستی با بهترین جراح لابیاپلاستی مشورت کنید.

جراحی لابیاپلاستی :

در این روش برش روی لابیا با تیغ جراحی صورت می گیرد و بافت اضافی به اندازه استاندارد برداشته می شود . چند روش جراحی لابیاپلاستی وجود دارد . لابیاپلاستی به روش جراحی هم بصورت سرپایی با بی حسی موضعی و هم در اتاق عمل انجام می شود. در صورتی که نظر جراح بر انجام جراحی دیگری همزمان با لابیاپلاستی ( مانند هودکتومی ، تنگ کردن واژن ، پرینورافی و ....) باشد انجام ان در اتاق عمل توصیه می شود.در این روش از نخ بخیه قابل جذب برای کنار هم قرار گرفتن بافت استفاده می شود و هیچ احساس ناخوشایندی برای بانوان ایجاد نمی کند.

بهترین روش جراحی لابیاپلاستی :

انتخاب روش جراحی لابیاپلاستی بعهده جراح زیبایی واژن می باشد.در نوعی که بهترین پزشکان جراحی زیبایی واژن انجام می دهند ( روش wedge ) ، نه تنها لابیا ظاهر مناسبی پیدا میکند بلکه از نظر مسایل جنسی هم مشکلی بوجود نمی اید. در واقع یکی از مهمترین مزیت ها و ویژگیهای این روش ، عدم آسیب به اعصاب حسی واژن و لابیاهاست .مزیت دیگراین روش این است که تیرگی لبه های واژن هم برطرف شده و نسبت به قبل از عمل لابیاپلاستی تفاوت محسوس و خوشایندی ایجاد می کند.بسیاری از پزشکان جراح زیبایی زنان طرفدار این روش هستند ، زیرا ظرافت بیشتری را می توانند اعمال کنند و همچنین خونریزی کمتری حین عمل خواهیم داشت.

لابیاپلاستی با لیزر :

در روش لابیاپلاستی با لیزر که بصورت سرپایی و با بی حسی موضعی در کلینیک انجام می شود ، برش لابیا با لیزر انجام شده و ممکن است نیاز به بخیه هم داشته باشد. بعضی از پزشکان جراح زیبایی واژن از این روش استفاده می کنند .اما شکل و ظاهر لابیا بعد از لیزر با بعد از عمل متفاوت است. مراقبت های بعد از لابیاپلاستی در هردو روش جراحی و لابیاپلاستی با لیزر یکسان است.

بهترین روش لابیاپلاستی در اصفهان :

لابیاپلاستی به هر دو روش جراحی و لیزر، توسط بهترین پزشکان جراح زیبایی واژن و جراح لابیاپلاستی اصفهان انجام می شود. سلیقه و ظرافت عمل جراح در رضایت بانوان و تغییرات ایجاد شده بسیار مؤثر است.لابیاپلاستی در صورتی که توسط جراح ماهر انجام شود هیچ گونه عوارضی ندارد.

کلینیک فوق تخصصی دکتر منصوره پژمان منش متخصص و جراح زیبایی واژن در اصفهان آماده پذیرایی بانوان عزیز جهت لابیاپلاستی ، کربوکسی تراپی و سایر جراح های زیبایی واژن می باشد . شما عزیزان می توانید از طریق شماره های سایت تماس بگیرید.

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شیرین ک [ 1402-09-14 ]
خانم دکتر سلام. دوستم پیش شما لابیاپلاستی انجام داده و خیلی راضی بود. من هم میخوام برام انجام بدین اما نمیدونم بعد از بارداری بیام یا قبلش؟

مریم نادری [ 1402-08-22 ]
با سلام جهت مشاوره با لا بیاپلاستی

مریم س [ 1399-08-01 ]
خانم دکتر پژمان منش عزیز خواستم ازتون تشکر کنم . لابیاپلاستی که برام انجام دادین خیلی عالی بود. الان که دوماه گذشته شکلش خیلی خوب شده و تیرگی ها هم برطرف شده.کارتون عالیه.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض ناهنجاری های جفت در بارداریعوارض ناهنجاری های جفت در بارداری

در اوایل بارداری جفت در بسیاری موارد در موقعیت پایین رحم قرار دارد . دراین موارد توصیه می شود جهت پیشگیری از خونریزی سه ماه اول حاملگی ، مادر باردار ... ادامه مطلب

علایم سرطان تخمدانعلایم سرطان تخمدان

سرطان تخمدان در مراحل اولیه ممکن است بدون علامت باشد و یا علایمی مشابه با دیگر شرایط مانند سندرم پیش از قاعدگی داشته باشد.اولین و مهمترین روش تشخیص ... ادامه مطلب

خونریزی نیمه دوم بارداریخونریزی نیمه دوم بارداری

خونریزی پشت جفت که در اوایل بارداری ایجاد می شود ، ممکن است تا سه ماهه دوم بارداری باقی مانده و باعث خونریزی شود.لکه بینی بعد از ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین