منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
نوبت دهی اینترنتیدرمان قطعی خونریزی رحمیجراحی زیبایی و ترمیمی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی و ترمیمی / درمان تیرگی ناحیه تناسلی

درمان تیرگی ناحیه تناسلی

رفع تیرگی واژن :

همانطور که قبلا در مقاله مربوط به علل تیرگی واژن اشاره کردیم ، تیرگی ناحیه تناسلی از مشکلات تعدادی از بانوان است که حتی ممکن است در روابط زناشویی خود دچار مشکل شده باشند و به همین دلیل به بکی از بهترین پزشکان متخصص زیبایی زنان مراجعه کرده و خواهان بهترین روش رفع تیرگی واژن هستند.

بهترین روش درمان تیرگی واژن :

زمانی که برای درمان تیرگی واژن به بهترین متخصص زنان و زیبایی مراجعه می کنید ، جراح زیبایی زنان با بررسی میزان تیرگی واژن و معاینات مربوط به احتمال ابتلا به عفونت بهترین روش سفید کردن واژن را پیشنهاد خواهد داد. با توجه به شدت سیاهی واژن ، پزشک متخصص زنان و زیبایی ممکن است از درمان ترکیبی برای شما استفاده کند.در ادامه بهترین روشهای متداول در درمان تیرگی واژن را توضیح خواهیم داد.

روشهای رفع تیرگی ناحیه تناسلی :

1- کرمهای روشن کننده واژن :

یکی از روشهای ساده جهت رفع تیرگی واژن استفاده از کرمهای روشن کننده ناحیه تناسلی است که در موارد خفیف تیرگی واژن و با صلاحدید متخصص زنان و زیبایی تجویز می شود . انواع متنوعی از کرمهای روشن کننده واژن و کشاله ران وجود دارند که به کمرنگ شدن تیرگی واژن کمک میکنند . این کرمها حاوی مواد گیاهی و یا شیمیایی بوده و برای اثر بخشی سفید کردن واژن باید چندین ماه متوالی مصرف شوند.

2- کربوکسی تراپی:

یکی از جدیدترین و مؤثرترین روشهای روشن سازی واژن دراصفهان ، استفاده از کربوکسی تراپی است. درروش کربوکسی تراپی واژن از تزریق گاز CO2 به زیر پوست استفاده می شود .این کار همزمان با ایجاد خراشهای بسیار ریز و میکروسکوپی در سطح پوست موجب بازسازی سلولهای پوست تیره ناحیه تناسلی می شود.امروزه از کربوکسی تراپی برای روشن سازی پوست بسیار استفاده می شود و بدلیل اثربخشی بالا و بدون عارضه بودن جزو روشهای اصلی روشن سازی پوست ناحیه تناسلی و کشاله ران است. کربوکسی تراپی همزمان موجب بهبود گردش خون در بافت ناحیه تناسلی و جوانسازی واژن بافت می شود. کربوکسی تراپی همانند لیزر به چندین جلسه کار نیاز دارد ومیزان پاسخ دهی افراد با هم متفاوت است.

3- درمان تیرگی واژن با لیزر:

لیزر واژن نیز یکی از روشهای مؤثر و جدید جهت رفع تیرگی و روشن سازی و به اصطلاح سفید کردن واژن می باشد که که به آن لیزر بلیچینگ گویند. هر جلسه لیزر حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه بهتر بستگی به میزان تیرگی و نظر پزشک متخصص دارد. درست است که لیزر جهت رفع تیرگی پوست ناحیه تناسلی با حداقل عوارض همراه هست اما انجام لیزر واژن زیر نظر بهترین متخصص زنان و زیبایی بسیاراهمیت دارد . زیرا پوست ناحیه تناسلی حساس بوده و ممکن است عوارضی در بعضی افراد ایجاد شود.

4- مزوتراپی :

مزوتراپی نیز در کنار استفاده از روشهای دیگر و بصورت ترکیبی در درمان تیرگی و سیاهی واژن استفاده می شود و شاید به تنهایی اثر بخشی لازم را نداشته باشد. این روش با تزریق مواد مغذی به زیر پوست ، موجب جوانسازی واژن و ناحیه تناسلی می شود.

5- روشهای خانگی سفید کردن واژن:

روشهای خانگی سفید کردن واژن معمولا برای رفع تیرگی های خفیف ناحیه تناسلی ممکن است مؤثر باشند.استفاده از آلوئه ورا ، لیمو ، گلاب ، سفیده تخم مرغ و مواد دیگر ممکن است در کمرنگ تر شدن تیرگی واژن مؤثر باشند . چون روش های خانگی تقریبا هزینه ای برای افراد ندارد ، در نتیجه اکثر خانم ها ترجیح می دهند اول این روش ها را امتحان کنند. دقت کنید که روش های خانگی ممکن است در طولانی مدت اثر کنند و نباید با چند بار استفاده انتظار نتیجه داشت.

پیشگیری از تیرگی واژن:

اولین قدم در پیشگیری از تیرگی ناحیه تناسلی ، رعایت بهداشت و جلوگیری از رطوبت و تعریق است. عدم استفاده از لباسهای زیر تنگ و چسبان و ساخته شده از الیاف مصنوعی و پلاستیکی به کاهش رطوبت و تعریق و عفونت در ناحیه تناسلی کمک میکند . مراجعه به موقع به متخصص زنان جهت درمان قطعی عفونت های زنان نیز به پیشگیری از تیرگی ناحیه تناسلی کمک شایانی می کند.

بهترین درمان تیرگی واژن در اصفهان :

از آنجایی که روشهای رفع تیرگی واژن متنوع و میزان تیرگی ناحیه تناسلی و پاسخ دهی به درمان تیرگی واژن در اقراد مختلف متفاوت است توصیه میکنیم برای بهره مندی از بهترین روش درمان تیرگی واژن به یکی از بهترین پزشکان متخصص زنان و زیبایی اصفهان مراجعه کنید تا پس از ارزیابی ، بهترین روش درمان به شما پیشنهاد شود.

جهت انواع جراحی زیبایی زنان مانند لابیاپلاستی و هودکتومی ، تنگ کردن واژن و پرینورافی و نیز روشهای جوانسازی و روشن سازی واژن در اصفهان می توانید با رزرو اینترنتی نویت به مطب دکتر منصوره پژمان منش فوق تخصص نازایی و جراحی زنان و زیبایی اصفهان مراجعه فرمایید.

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض ناهنجاری های جفت در بارداریعوارض ناهنجاری های جفت در بارداری

در اوایل بارداری جفت در بسیاری موارد در موقعیت پایین رحم قرار دارد . دراین موارد توصیه می شود جهت پیشگیری از خونریزی سه ماه اول حاملگی ، مادر باردار ... ادامه مطلب

لابیاپلاستیلابیاپلاستی

لابیاپلاستی بصورت سرپایی و با بیحسی موضعی انجام میشود و اگر توسط جراح زنان و زیبایی ماهردر کلینیک یا مطب معتبر انجام شود، کاملا بی خطر خواهد بود ... ادامه مطلب

عوارض آبله مرغان در بارداریعوارض آبله مرغان در بارداری

ابتلا مادر باردار به ابله مرغان در تمام موارد باعث ابتلا جنین نمی شود و احتمال درگیری جنین بستگی به سن حاملگی مادر در زمان تماس با ابله مرغان دارد. ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین