منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
نوبت دهی اینترنتیجراحی زیبایی و ترمیمیدرمان قطعی خونریزی رحمی
مزایا و معایب بی حسی اسپاینال

سردرد یکی از عوارض نسبتا شایع بعد از بی حسی موضعی است که معمولا خفیف بوده و در جلوی پیشانی و یا پشت سر احساس می شود. جهت پیشگیری و درمان

عمل توبوپلاستی

قبل از اینکه جراح زنان و نازایی ، تصمیم به عمل باز کردن لوله در خانمی که قصد بارداری مجدد دارد بگیرد ، باید بررسی های لازم را انجام دهد تا مشخص شود که آیا انجام توبوپلاستی ، به منفعت هست یا نه؟

بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی ؟

در روش اسپاینال که بی حسی از کمر انجام می شود ، مادر کاملا هشیار است و صدای گریه نوزاد را شنیده و بلافاصله می تواند نوزاد خود را ببیند.

اقدامات بعد از میومکتومی

در دختران مجرد که فیبروم بزرگ دارند و درد لگن و خونریزی شدید ، آزار دهنده است و درمان دارویی هم جواب نمی دهد ، ممکن است جراح زنان تصمیم به میومکتومی بگیرد.

عمل میومکتومی

در هر عمل جراحی فیبروم رحمی ، مخصوصا در مواردی که زنان در سنین باروری قرار دارند و یا مشکل ناباروری دارند ، تلاش جراح زنان بر حفظ رحم است .

کورتاژ تشخیصی

کورتاژ یکی از اعمال جراحی شایع زنان است که هم جنبه تشخیصی و هم جنبه درمانی دارد.کورتاژ تشخیصی جهت نمونه برداری از اندومتر رحم برای تشخیص علل خونریزی غیر طبیعی خانمها انجام می شود.

سرکلاژ دهانه رحم

سرکلاژ در مواردی که باز شدن دهانه رحم و کوتاه شدن یا نازک شدن سرویکس اتفاق افتاده به بسته نگه داشتن دهانه رحم کمک کرده و ممکن است خطرسقط و زایمان زودرس را کاهش دهد.

کاربرد هیستروسکوپی

هیستروسکوپی یکی از بهترین ابزار در زمینه جراحی زنان است که هم جنبه تشخیصی و هم جنبه درمانی دارد.در ارزیابی حفره رحم ، بررسی با هیستروسکوپ بر عکس رنگی رحم ارجحیت دارد

لاپاراسکوپی در درمان نازایی

در صورتی که اندومتریوز باعث چسبندگی لوله های فالوپ شده باشد میتوان با رفع چسبندگی ها از طریق لاپاراسکوپی عملکرد و تحرک لوله ها را به حالت طبیعی بازگرداند.

لاپاراسکوپی تشخیصی

ناهنجاریهای مادرزادی رحم مانند رحم تک شاخ و انواع آن و نیز سایر مشکلات مربوطه بخوبی با لاپاراسکوپی قابل بررسی هستند در این موارد معمولا لاپاراسکوپی به همراه هیستروسکوپی انجام میگردد.

هیستروسکوپی

هیستروسکوپی روش استاندارد طلایی در بررسی حفره رحمی است که تحت بیهوشی یا بی حسی با ورود دوربین مخصوص به داخل رحم و اتساع ان با مایع امکان دید مستقیم را فراهم میکند .

لاپاراسکوپی

لاپاراسکوپی روش استاندارد طلایی در تشخیص انسداد لوله ها،چسبندگیها و اندومتریوزمیباشد و علاوه بر آن میتوان جهت ازبین بردن چسبندگیها،برداشتن کیست تخمدان وفیبروم ،جراحی لوله از این روش استفاده کرد.

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین