منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
فریز تخمک و جنیننوبت دهی اینترنتیجراحی زیبایی و ترمیمی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی و ترمیمی / انواع جراحی زیبایی واژن

انواع جراحی زیبایی واژن

دلایل انجام جراحی زیبایی واژن :

امروزه با افزایش اگاهی و تکنیکهای جدید اعمال زیبایی و جراحی ، بانوان عزیز و دختران جوان به فرم بدن و زیبایی ان مخصوصا زیبایی ناحیه تناسلی بسیار اهمیت میدهند. همه خانمها در طول زندگی خود بعلل مختلف از جمله تغییرات هورمونی ، بارداری ، زایمان ، افزایش وزن و...دچار تغییرات ناخواسته در ناحیه تناسلی می شوند و همین امر باعث کاهش اعتماد به نفس ، کاهش عملکرد جنسی و نارضایتی زوجین می شود.اعمال زیبایی واژن در جعت افزایش اعتماد به نفس خانمها مخصوصا در رابطه جنسی بسیار نقش دارد و به همین دلیل بسیاری از بانوان متاهل ، با مراجعه به متخصص و جراح زنان و زیبایی متقاضی انجام جوانسازی واژن هستند.

تیرگی ناحیه تناسلی خانمها :

بعضی از بانوان به دلایل خاصی از جمله زیبایی و یا احساس رضایت از خود ، علاقه مند به تغییر رنگ این ناحیه هستند. بانوانی که دچار تیرگی ناحیه تناسلی هستند با مراجعه به متخصص زنان و زیبایی خواهان راهکارهای رفع تیرگی واژن هستند . با مشاوره با متخصص زیبایی زنان در اصفهان و با استفاده از روشهای نوین جوانسازی واژن و ترکیبی از روشها میتوان به روشن کردن واژن و ناحیه تناسلی کمک کرد.

خشکی واژن :

یکی از علل مراجعه بانوان به متخصص زنان و زایمان ، مشکلات ادراری تناسلی است که با افزایش سن و یا بدنبال زایمان و بارداری ، در طول زندگی برای همه خانمها پیش می آید.در خانمها با افزایش سن ، یائسگی ، زایمان و کاهش هورمون استروژن ، بافت واژن دچار اتروفی ، شلی ، نازکی و خشکی میشود و علایمی ایجاد میکند که زندگی فرد را تحت الشعاع قرار میدهد.این تغییرات باعث دغدغه و ایجاد مشکلاتی نظیر خشکی و سوزش ، شلی واژن ، افتادگی مثانه ، درد هنگام مقاربت ، کاهش میل جنسی ، عفونت های مکرر واژن ، عفونت ادرار و بی اختیاری ادرار مخصوصا در خانمهای یائسه شده و رابطه زناشویی و زندگی فرد را تحت تأثیر قرار میدهد. حتی پوست ناحیه تناسلی خارجی و لابیاها هم دچار چروکیدگی و افتادگی میشود که از نظر زیبایی ممکن است برای فرد دارای اهمیت باشد.

انواع جراحی زیبایی واژن در اصفهان:

جراحی زیبایی واژن به منظور کوچک کردن لابیاها ( لابیا پلاستی ) ، برطرف کردن تیرگی های ناحیه تناسلی ( روشن کردن واژن ) ، رفع خشکی و چروک ناحیه تناسلی ( جوانسازی واژن ) ، برطرف کردن شلی و افتادگی بافت واژن ( تنگ کردن واژن ) ، اصلاح و ترمیم بدشکلی ناحیه تناسلی ( پرینورافی ) ، هودکتومی و...انجام می شود.اما زیبایی ناحیه تناسلی فقط شامل اعمال جراحی نیست. رفع تیرگی ناحیه تناسلی با روشهای روشن سازی مانند کربوکسی تراپی ، لیزر و مزوتراپی ، همچنین رفع اسکار بخیه های زایمانی و نیز لیفت به روشهای مختلف جزو اقدامات جوانسازی و زیبایی واژن محسوب می شوند. همچنین امکان رفع ترکهای شکم و چاقی موضعی در ناحیه شکم و پهلو نیز با انجام اقدامات سرپایی درمطب و کلینیکهای زیبایی اصفهان وجود دارد.

بهترین جراح زیبایی واژن اصفهان:

جراحی زیبایی واژن در اصفهان توسط بهترین متخصصین و جراح زنان و زیبایی اصفهان در مطب ، کلینیک و یا بیمارستان انجام می شود. بسیاری از تکنیکهای جدید را میتوان سرپایی انجام داد اما برخی از جراحی ها به منظور ترمیم و اصلاح دفورمیتی ها باید در بیمارستان انجام شوند. رعایت ظرافت و دقت عمل جراح در عمل زیبایی بسیار اهمیت دارد . لابیاپلاستی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین جراحی زیبایی واژن محسوب می شود . انواع لابیاپلاستی هم بصورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام شده و هم به روش جراحی که تغییرات ظاهری ان پس از عمل ، کاملا مشهود است. در صورتی که شما هم قصد انجام اعمال زیبایی واژن را دارید می توانید با انتخاب یکی از بهترین پزشکان جراح زیبایی زنان در اصفهان ، از نتیجه عمل سود ببرید و تجربه دلنشینی داشته باشید.

کلینیک دکتر منصوره پژمان منش از بهترین متخصصین جراح زنان و زیبایی اصفهان ، پذیرای بانوان گرامی در جهت مشاوره و انجام اقدامات جراحی و سرپایی زیبایی واژن در اصفهان می باشد.جهت رزرو نویت اینترنتی به صفحه اصلی سایت دکتر منصوره پژمان منش مراجعه فرمایید.

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علایم سرطان تخمدانعلایم سرطان تخمدان

سرطان تخمدان در مراحل اولیه ممکن است بدون علامت باشد و یا علایمی مشابه با دیگر شرایط مانند سندرم پیش از قاعدگی داشته باشد.اولین و مهمترین روش تشخیص ... ادامه مطلب

عوارض ناهنجاری های جفت در بارداریعوارض ناهنجاری های جفت در بارداری

در اوایل بارداری جفت در بسیاری موارد در موقعیت پایین رحم قرار دارد . دراین موارد توصیه می شود جهت پیشگیری از خونریزی سه ماه اول حاملگی ، مادر باردار ... ادامه مطلب

انواع جفتانواع جفت

در صورتی که محل اتصال جفت به برش قبلی سزارین باشد که باعث چسبندگی جفت می شود ، ممکن است دچار خونریزی در طول بارداری شده و یا موقع زایمان ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین