منو اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوی بهار آزادی ، مجتمع بهار ، طبقه دوم - تلفن : 36206186 - 09383657786
جراحی زیبایی و ترمیمیفریز تخمک و جنیننوبت دهی اینترنتی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی و ترمیمی / مراقبت های بعد از هودکتومی

مراقبت های بعد از هودکتومی

بهترین جراح زیبایی زنان در اصفهان :

ظاهر دستگاه تناسلی زنان نقش مهمی در اعتماد به نفس زنان ، میل جنسی و همچنین میزان ارگاسم و رضایت جنسی دارد. برخی زنان ازعدم تقارن ، زیاد بودن چین های کلیتوریس ، تیرگی ناحیه تناسلی ، خشکی واژن ، بزرگ بودن لابیا ها و یا چروکیده شدن ناحیه تناسلی ، درد حین نزدیکی ، خشکی واژن و یا عفونت های مکرر واژن رنج می برند. به همین دلیل بعضی بانوان دنبال جراحی زیبایی واژن و جوانسازی واژن تحت نظر بهترین جراح زیبایی زنان هستند. انواع جراحی زیبایی واژن توسط پزشکان متبحردر اصفهان انجام می شود . لازم است قبل از عمل زیبایی کلیتوریس ، با پزشک خود مشاوره انجام دهید.

مراقبت های پس از هودکتومی :

دوره نقاهت عمل کلیتوریس و لابیاپلاستی معمولا دو سه هفته بوده ولی بعد از یک هفته فرد می تواند فعالیت های روزانه را به راحتی انجام دهد .اقدامات و مراقبت هایی که لازم است بعد از جراحی کلیتوریس انجام داد مشابه مراقبت های بعد از لابیا پلاستی بوده و شامل موارد زیر است :

آیا می توان هودکتومی و لابیا پلاستی را همزمان انجام داد؟

اکثر افرادی که مشکل کلیتوریس دارند ، با مشکلات دیگری از جمله لابیاهای بزرگ نیز مواجه هستند. انجام همزمان هودکتومی و لابیاپلاستی امکان پذیر بوده و هم دوره نقاهت و مراقبت های پس از عمل برای فرد راحت تر است و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه تر خواهد بود. در ضمن تقارن و زیبایی بیشتری ایجاد می شود.

بهترین زمان عمل هودکتومی :

بدلیل اینکه بهداشت قاعدگی در دوران نقاهت مشکل است ، بهترین زمان انجام لابیاپلاستی و هودکتومی و کلا جراحی های زیبایی واژن ، بلافاصله پس از اتمام پریود می باشد . رعایت بهداشت بعد از جراحی و دوران نقاهت در فاصله بین دو پریود راحتتر است. بهترین زمان عمل هودکتومی نیز همزمان با لابیا پلاستی می باشد.

آیا هودکتومی بر حس جنسی اثر منفی دارد؟

همانطور که قبلا توضیح داده شد ، ناحیه کلیتوریس حاوی اعصاب حسی و جنسی بوده و در عملکرد جنسی و ارگاسم نقش بسیار مهمی دارد. هودکتومی برداشتن پوست اضافی روی کلاهک کلیتوریس بوده و در صورتی که توسط جراح زنان و زیبایی ماهر و با دقت و ظرافت انجام شود ، آسیبی به اعصاب این ناحیه نمی رسد. حتی در مواردی که چین های روی کلیتوریس زیاد هستند بعد از هودکتومی ، کلیتوریس راحت تر در معرض تماس و تحریک قرار گرفته و احساس رضایت جنسی و ارگاسم ، راحت تر اتفاق می افتد.

عوارض هودکتومی :

هودکتومی یک جراحی کوچک بوده و معمولا عارضه ای ندارد اما در موارد نادر در صورتی که حذف چین های روی هود ، بیش از حد انجام شود ، کلیتوریس بدون محافظ ، و بیش از حد در معرض تماس بوده و ممکن است حتی در تماس با لباس زیر ، حساس و دردناک شود. کبودی و درد مختصر بعد از عمل ممکن است وجود داشته باشد. جوش نخوردن بخیه ها و عفونت محل عمل در صورت رعایت بهداشت ، بندرت رخ می دهد.

هزینه جراحی زیبایی واژن در اصفهان :

هزینه انواع جراحی زیبایی واژن بسته به نوع عمل و روش عمل و اینکه چند عمل همزمان انجام شود یا نه متفاوت است. محل عمل که در بیمارستان و یا کلینیک باشد و با بی حسی موضعی و یا بیهوشی انجام شود ، نیز در هزینه مؤثر است. برای اطلاع از هزینه عمل زیبایی بعد از معاینه با پزشک جراح خود صحبت کنید.

دکتر منصوره پژمان منش جراح زنان و زیبایی اصفهان مشاوره و راهنمای شما در زمینه انواع جراحی های زیبایی زنان ، درمان تیرگی واژن ، واژینوپلاستی ، پرینورافی ، لابیاپلاستی و هودکتومی می باشند . شما بانوی عزیز می توانید حضوری و یا با دریافت نوبت اینترنتی از وبسایت ، به مطب مراجعه فرمایید.

دکتر منصوره پژمان منش جراح و متخصص زنان و زایمان ، فوق تخصص نازایی و IVF
آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بایدها و نبایدهای کاشت جنینبایدها و نبایدهای کاشت جنین

بعد از انتقال جنین به داخل رحم ، ممکن است فرد با لکه بینی و یا خروج چند قطره خون از واژن مواجه شود. لکه بینی بعد از کاشت جنین چند علت دارد ... ادامه مطلب

ذخیره سلولهای بند نافذخیره سلولهای بند ناف

اخیرا با گرفتن نمونه خون بند ناف در زمان زایمان و ذخیره این سلولها تا سالها بعد ، راهکارهای جدید درمانی و روزنه های امید در درمان بیماریهای صعب العلاج ... ادامه مطلب

شرایط بارداری در سن بالاشرایط بارداری در سن بالا

بارداری در سن بالا جزو حاملگی های پر خطر محسوب می شود و مراقبت های دوران بارداری باید بصورت ویژه صورت گیرد. در این شرایط، ازمایشات و.... ... ادامه مطلب

بیوگرافی

دکتر منصوره پژمان منش
رتبه برتر بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان
فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری، IVF و لاپاراسکوپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو انجمن باروری وناباروری ایران ( ISRM )
مسؤول فنی مرکز ناباروری بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان
دوره جراحی زیبایی زنان


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین